[AMXX] VIP Plugin [By: Mucx]

Lehekülg 1, lehekülgi kokku 3 1, 2, 3  Next

Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Go down

avatar
Tonight


Postitusi : 13916
Maine : 2431
Liitus : 19/02/2012
Vaata kasutaja profiili

PostitamineTonight on 21.02.12 10:41

Kirjeldus:
VIP plugin. Esimene round on võimalik valida 3 käsirelva vahel, järgmine round juba käsirelva ja automaatrelva ning kolmandal roundil automaatrelvade ja awp vahel.
Autor: Mucx

CVAR/Käsud:
Kood:
amx_give_weapons <1|0>
Saad panna pluginat kinni-tööle.
Vaikimisi: 1 (Töötab)

amx_money_hs <??>
Saad panna palju saab raha HS eest :)
Vaikimisi: 800

amx_money_kill <??>
Saad panna palju saab raha tapmise eest :)
Vaikimisi: 500

amx_hp_max <??>
Palju HPsi võib maximum VIPil olla
Vaikimisi: 100

amx_hp_hs <??>
Palju HPsi saab VIP headshoti eest.
Vaikimisi: 30

amx_hp_kill <??>
Palju HPsi saab VIP killimise eest.
Vaikimisi: 15

Plugin by: Mucx, jagaja: ViP.EE
Download:
Attachments
kvip.zip You don't have permission to download attachments.(17 Kb) Downloaded 703 times


Viimati muutis seda Tonight (24.01.13 18:18). Kokku muudetud 1 kord
avatar
kilp1
Algaja
Postitusi : 4
Maine : 0
Liitus : 17/12/2012
Vaata kasutaja profiili

Postitaminekilp1 on 17.12.12 12:37

suured tänud !!!!
avatar
RUUKIE
Algaja
Postitusi : 1
Maine : 0
Liitus : 30/12/2012
Vaata kasutaja profiili

PostitamineRUUKIE on 30.12.12 23:19

(Y)
avatar
Y-Pyhnic
Juunior
Postitusi : 33
Maine : 3
Liitus : 26/12/2012
Vaata kasutaja profiili

PostitamineY-Pyhnic on 13.01.13 20:08

Tänud, aga mis FLAGi all see VIP menüü on?
avatar
Tonight


Postitusi : 13916
Maine : 2431
Liitus : 19/02/2012
Vaata kasutaja profiili

PostitamineTonight on 13.01.13 20:46

@Y-Pyhnic kirjutas:Tänud, aga mis FLAGi all see VIP menüü on?
t


avatar
Y-Pyhnic
Juunior
Postitusi : 33
Maine : 3
Liitus : 26/12/2012
Vaata kasutaja profiili

PostitamineY-Pyhnic on 13.01.13 21:01

Tänud! :D
avatar
Y-Pyhnic
Juunior
Postitusi : 33
Maine : 3
Liitus : 26/12/2012
Vaata kasutaja profiili

PostitamineY-Pyhnic on 13.01.13 21:27

Kuhu selle colorchat.inc panen?
avatar
Tonight


Postitusi : 13916
Maine : 2431
Liitus : 19/02/2012
Vaata kasutaja profiili

PostitamineTonight on 13.01.13 22:05

scripting/include


avatar
lubis
Algaja
Postitusi : 8
Maine : 4
Liitus : 28/01/2013
Vaata kasutaja profiili

Postitaminelubis on 29.01.13 2:11

colorchat ei tööta mul millegipärast
avatar
Tonight


Postitusi : 13916
Maine : 2431
Liitus : 19/02/2012
Vaata kasutaja profiili

PostitamineTonight on 29.01.13 9:23

@lubis kirjutas:colorchat ei tööta mul millegipärast
Sa mõtled ilmselt AdminChatColorsit, sest colorchat laseb pluginas kasutada värve (mitte ei tee kasutajate kirja roheliseks).


avatar
lubis
Algaja
Postitusi : 8
Maine : 4
Liitus : 28/01/2013
Vaata kasutaja profiili

Postitaminelubis on 30.01.13 0:57

My bad :D
avatar
DateN
Juunior
Postitusi : 33
Maine : 13
Liitus : 14/01/2013
Vaata kasutaja profiili

PostitamineDateN on 30.01.13 21:56

Kuule :D sa ühe asja saad lisada Tonight? M3 sinna kus on awp ehk iga 3 round :)


avatar
Tonight


Postitusi : 13916
Maine : 2431
Liitus : 19/02/2012
Vaata kasutaja profiili

PostitamineTonight on 31.01.13 12:02

AWP asemele M3 või jätan AWP alles?


avatar
DateN
Juunior
Postitusi : 33
Maine : 13
Liitus : 14/01/2013
Vaata kasutaja profiili

PostitamineDateN on 02.02.13 1:11

AWP alles :)


avatar
Tonight


Postitusi : 13916
Maine : 2431
Liitus : 19/02/2012
Vaata kasutaja profiili

PostitamineTonight on 02.02.13 22:01

Kood:
#include < amxmodx >
#include < cstrike >
#include < fun >
#include < hamsandwich >
#include < colorchat >

const VipFlags = ADMIN_LEVEL_H;

enum {
   SCOREATTRIB_ARG_PLAYERID = 1,
   SCOREATTRIB_ARG_FLAGS
};

enum ( <<= 1 ) {
   SCOREATTRIB_FLAG_NONE = 0,
   SCOREATTRIB_FLAG_DEAD = 1,
   SCOREATTRIB_FLAG_BOMB,
   SCOREATTRIB_FLAG_VIP
};

new iRound;
new iEnable;
new iHudMsg;
new iMoney_Hs;
new iMoney_Kill;
new iHp_Max;
new iHp_Hs;
new iHp_Kill;

const PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90)
const SECONDARY_WEAPONS_BIT_SUM = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE)

public plugin_init( ) {
   register_plugin( "Kadrina Vip" , "1.0.0" , "Mucx" );
   
   register_event( "TextMsg"   , "RoundRestart"   , "a"   , "2&#Game_C" );
   register_event( "TextMsg"   , "RoundRestart"   , "a"   , "2&#Game_w" );
   register_event( "HLTV"      , "NewRound"      , "a"   , "1=0"   , "2=0" );
   
   register_message( get_user_msgid( "ScoreAttrib" ) , "MessageScoreAttrib" );
   
   RegisterHam( Ham_Spawn , "player" , "PlayerSpawned" , 1 );
   
   register_event( "Damage"   , "ShowDamage"      , "b"   , "2!0"   , "3=0"   , "4!0" );
   register_event( "DeathMsg"   , "EventDeathMsg"   , "a"   , "1>0" );
   
   register_clcmd( "say /vips"      , "ShowVips" );
   register_clcmd( "say_team /vips"   , "ShowVips" );
   
   iEnable      = register_cvar( "amx_give_weapons"   , "1" );
   
   iMoney_Hs   = register_cvar( "amx_money_hs"      , "800" );
   iMoney_Kill   = register_cvar( "amx_money_kill"   , "500" );
   
   iHp_Max      = register_cvar( "amx_hp_max"      , "100" );
   iHp_Hs      = register_cvar( "amx_hp_hs"      , "30" );
   iHp_Kill   = register_cvar( "amx_hp_kill"      , "15" );
   
   iHudMsg      = CreateHudSyncObj( );
}

public RoundRestart( )
   iRound = 0;

public NewRound( )
   iRound++;

public MessageScoreAttrib( iMsgId , iDest , iReceiver ) {
   new iPlayer = get_msg_arg_int( SCOREATTRIB_ARG_PLAYERID );
   
   if( is_user_alive( iPlayer ) && get_user_flags( iPlayer ) & VipFlags && cs_get_user_team( iPlayer ) == CS_TEAM_CT )
      set_msg_arg_int( SCOREATTRIB_ARG_FLAGS , ARG_BYTE , SCOREATTRIB_FLAG_VIP );
}

public PlayerSpawned( id ) {
   if( is_user_alive( id ) && get_user_flags( id ) & VipFlags && get_pcvar_num( iEnable ) == 1 ) {
      give_item( id , "weapon_hegrenade" );
      give_item( id , "weapon_flashbang" );
      give_item( id , "weapon_smokegrenade" );
      cs_set_user_bpammo( id , CSW_FLASHBANG , 2 );
      cs_set_user_armor( id , 100, CS_ARMOR_VESTHELM );
      
      if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT )
         cs_set_user_defuse( id , 1 );
      
      if( iRound == 1 )
         SecondaryMenu( id );
      else
         PrimaryMenu( id );
   }
}

public PrimaryMenu( id ) {
   new menu = menu_create( "Vali Relv:" , "PrimaryHandler" );
   
   menu_additem( menu , "M4A1" ,   "1" , 0 );
   menu_additem( menu , "AK47" ,   "2" , 0 );
   
   if( ( iRound % 3 ) == 1 )
      menu_additem( menu , "AWP" ,   "3" , 0 );
                menu_additem( menu , "M3" ,   "4" , 0 );
   
   menu_additem( menu , "Secondary" ,   "5" , 0 );
   
   menu_setprop( menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL );
   menu_display( id , menu , 0 );
}

public PrimaryHandler( id , menu , item) {
   if( item == MENU_EXIT ) {
      menu_destroy( menu );
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   
   new data[6] , iName[64];
   new access , callback;
   
   menu_item_getinfo( menu , item , access , data ,5 , iName , 63 , callback );
   
   new key = str_to_num( data );
   switch( key ) {
      case 1: {
         DropWeapons( id , 1 );
         
         give_item( id , "weapon_m4a1" );
         cs_set_user_bpammo( id , CSW_M4A1 , 90 );
         
         SecondaryMenu( id );
      }
      case 2: {
         DropWeapons( id , 1 );
         
         give_item( id , "weapon_ak47" );
         cs_set_user_bpammo( id , CSW_AK47 , 90 );
         
         SecondaryMenu( id );
      }
      case 3: {
         DropWeapons( id , 1 );
         
         give_item( id , "weapon_awp" );
         cs_set_user_bpammo( id , CSW_AWP , 30 );
         
         SecondaryMenu( id );
      }
              case 4: {
         DropWeapons( id , 1 );
         
         give_item( id , "weapon_m3" );
         cs_set_user_bpammo( id , CSW_M3 , 32 );
         
         SecondaryMenu( id );
      }
      case 5: {
         SecondaryMenu( id );
      }
   }
   menu_destroy( menu );
   return PLUGIN_HANDLED;
}

public SecondaryMenu( id ) {
   new menu = menu_create( "Vali Relv:" , "SecondaryHandler" );
   
   menu_additem( menu , "USP" ,   "1" , 0 );
   menu_additem( menu , "GLOCK" ,   "2" , 0 );
   menu_additem( menu , "DEAGLE" ,   "3" , 0 );
   
   menu_setprop( menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL );
   menu_display( id , menu , 0 );
}

public SecondaryHandler( id , menu , item) {
   if( item == MENU_EXIT ) {
      menu_destroy( menu );
      return PLUGIN_HANDLED;
   }
   
   new data[6] , iName[64];
   new access , callback;
   
   menu_item_getinfo( menu , item , access , data ,5 , iName , 63 , callback );
   
   new key = str_to_num( data );
   switch( key ) {
      case 1: {
         DropWeapons( id , 2 );
         
         give_item( id , "weapon_usp" );
         cs_set_user_bpammo( id , CSW_USP , 100 );
      }
      case 2: {
         DropWeapons( id , 2 );
         
         give_item( id , "weapon_glock18" );
         cs_set_user_bpammo( id , CSW_GLOCK18 , 120 );
      }
      case 3: {
         DropWeapons( id , 2 );
         
         give_item( id , "weapon_deagle" );
         cs_set_user_bpammo( id , CSW_DEAGLE , 35 );
      }
   }
   menu_destroy( menu );
   return PLUGIN_HANDLED;
}

stock DropWeapons( id , dropwhat ) {
   static weapons[ 32 ] , num , i , weaponid;
   num = 0;
   get_user_weapons( id , weapons , num );
   
   for( i = 0; i < num; i++ ) {
      weaponid = weapons[ i ];
      
      if( ( dropwhat == 1 && ( ( 1 << weaponid ) & PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM)) || ( dropwhat == 2 && ( ( 1 << weaponid ) & SECONDARY_WEAPONS_BIT_SUM ) ) ) {
         static wname[ 32 ];
         get_weaponname( weaponid , wname , charsmax( wname ) );
         
         engclient_cmd( id , "drop" , wname );
      }
   }
}

public ShowDamage( id ) {
   static iAttacker; iAttacker = get_user_attacker( id );
   static iDamage; iDamage = read_data( 2 );
   
   if( is_user_connected( iAttacker ) && ( get_user_flags( iAttacker ) & VipFlags ) ) {
      set_hudmessage( 0 , 100 , 200 , -1.0 , 0.55 , 2 , 0.1 , 4.0 , 0.02 , 0.02 , -1 );
      ShowSyncHudMsg( iAttacker, iHudMsg, "%i^n" , iDamage );
   }
}

public EventDeathMsg( ) {
   new iKiller = read_data( 1 );
   
   if( is_user_connected( iKiller ) && ( get_user_flags( iKiller ) & VipFlags ) ) {
      new iMoney , iHealth , iHPMax , iHS;
      
      iMoney = cs_get_user_money( iKiller );
      iHealth = get_user_health( iKiller );
      iHPMax = get_pcvar_num( iHp_Max );
      iHS = read_data( 3 );
      
      if( iMoney < 16000 )
         cs_set_user_money( iKiller , clamp( iMoney - 300 + get_pcvar_num( iHS ? iMoney_Hs : iMoney_Kill ) , 0 , 16000 ) );
      
      if( iHealth < iHPMax )
         set_user_health( iKiller , clamp( iHealth + get_pcvar_num( iHS ? iHp_Hs : iHp_Kill ) , 0 , iHPMax ) );
   }
}

public ShowVips( id ) {
   new szMessage[256], adminnames[33][32];
   new count, len;
   
   for( new i=1; i <= get_playersnum( ); i++ )
      if( is_user_connected( i ) )
      if( get_user_flags( i ) & VipFlags )
      get_user_name( i , adminnames[ count++ ] , 32 );
   
   len = formatex( szMessage , 255 , "[ VIP ]^4 VIPs:^3 " );
   if( count > 0 ) {
      for( new x; x<count; x++ ) {
         len += formatex( szMessage[ len ] , 255-len , "%s%s " , adminnames[ x ] , x < ( count-1 ) ? "^1, ^3":"" );
         if( len > 96 ){
            ColorChat( id , RED , szMessage );
            len = formatex( szMessage , 255 , "[ VIP ] " );
         }
      }
      
      ColorChat( id , RED , szMessage );
      } else {
      len += format( szMessage[ len ] , 255-len , "Puudub" );
      ColorChat( id , RED , szMessage );
   }
   return PLUGIN_HANDLED;
}


avatar
Silks
Juunior
Postitusi : 21
Maine : 1
Liitus : 04/01/2013
Vaata kasutaja profiili

PostitamineSilks on 12.10.13 22:40

Tere,
Ma proovisin ise aga mitte kuidagi moodi ei tulnud välja.
Ma tahaksin nii, et kõik tava playerid saaksid vip menule ligi ja awp asemel oleks famas?

Kas te saaksite mulle kirjutada .sma ja complida .ammx'ks?

Ettetänades,
Silks


avatar
Tonight


Postitusi : 13916
Maine : 2431
Liitus : 19/02/2012
Vaata kasutaja profiili

PostitamineTonight on 12.10.13 23:10

Kood:
#include < amxmodx >
#include < cstrike >
#include < fun >
#include < hamsandwich >
#include < colorchat >

const VipFlags = ADMIN_USER;

enum {
 SCOREATTRIB_ARG_PLAYERID = 1,
 SCOREATTRIB_ARG_FLAGS
};

enum ( <<= 1 ) {
 SCOREATTRIB_FLAG_NONE = 0,
 SCOREATTRIB_FLAG_DEAD = 1,
 SCOREATTRIB_FLAG_BOMB,
 SCOREATTRIB_FLAG_VIP
};

new iRound;
new iEnable;
new iHudMsg;
new iMoney_Hs;
new iMoney_Kill;
new iHp_Max;
new iHp_Hs;
new iHp_Kill;

const PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_UMP45)|(1<<CSW_SG550)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_TMP)|(1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_P90)
const SECONDARY_WEAPONS_BIT_SUM = (1<<CSW_P228)|(1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_DEAGLE)

public plugin_init( ) {
 register_plugin( "Kadrina Vip" , "1.0.0" , "Mucx" );
 
register_event( "TextMsg" , "RoundRestart" , "a" , "2&#Game_C" );
 register_event( "TextMsg" , "RoundRestart" , "a" , "2&#Game_w" );
 register_event( "HLTV" , "NewRound" , "a" , "1=0" , "2=0" );
 
register_message( get_user_msgid( "ScoreAttrib" ) , "MessageScoreAttrib" );
 
RegisterHam( Ham_Spawn , "player" , "PlayerSpawned" , 1 );
 
register_event( "Damage" , "ShowDamage" , "b" , "2!0" , "3=0" , "4!0" );
 register_event( "DeathMsg" , "EventDeathMsg" , "a" , "1>0" );
 
register_clcmd( "say /vips" , "ShowVips" );
 register_clcmd( "say_team /vips" , "ShowVips" );
 
iEnable = register_cvar( "amx_give_weapons" , "1" );
 
iMoney_Hs = register_cvar( "amx_money_hs" , "800" );
 iMoney_Kill = register_cvar( "amx_money_kill" , "500" );
 
iHp_Max = register_cvar( "amx_hp_max" , "100" );
 iHp_Hs = register_cvar( "amx_hp_hs" , "30" );
 iHp_Kill = register_cvar( "amx_hp_kill" , "15" );
 
iHudMsg = CreateHudSyncObj( );
}

public RoundRestart( )
 iRound = 0;

public NewRound( )
 iRound++;

public MessageScoreAttrib( iMsgId , iDest , iReceiver ) {
 new iPlayer = get_msg_arg_int( SCOREATTRIB_ARG_PLAYERID );
 
if( is_user_alive( iPlayer ) && get_user_flags( iPlayer ) & VipFlags && cs_get_user_team( iPlayer ) == CS_TEAM_CT )
 set_msg_arg_int( SCOREATTRIB_ARG_FLAGS , ARG_BYTE , SCOREATTRIB_FLAG_VIP );
}

public PlayerSpawned( id ) {
 if( is_user_alive( id ) && get_user_flags( id ) & VipFlags && get_pcvar_num( iEnable ) == 1 ) {
 give_item( id , "weapon_hegrenade" );
 give_item( id , "weapon_flashbang" );
 give_item( id , "weapon_smokegrenade" );
 cs_set_user_bpammo( id , CSW_FLASHBANG , 2 );
 cs_set_user_armor( id , 100, CS_ARMOR_VESTHELM );
 
if( cs_get_user_team( id ) == CS_TEAM_CT )
 cs_set_user_defuse( id , 1 );
 
if( iRound == 1 )
 SecondaryMenu( id );
 else
PrimaryMenu( id );
 }
}

public PrimaryMenu( id ) {
 new menu = menu_create( "Vali Relv:" , "PrimaryHandler" );
 
menu_additem( menu , "M4A1" , "1" , 0 );
 menu_additem( menu , "AK47" , "2" , 0 );
 
if( ( iRound % 3 ) == 1 )
 menu_additem( menu , "FAMAS" , "3" , 0 );
 
menu_additem( menu , "Secondary" , "4" , 0 );
 
menu_setprop( menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL );
 menu_display( id , menu , 0 );
}

public PrimaryHandler( id , menu , item) {
 if( item == MENU_EXIT ) {
 menu_destroy( menu );
 return PLUGIN_HANDLED;
 }
 
new data[6] , iName[64];
 new access , callback;
 
menu_item_getinfo( menu , item , access , data ,5 , iName , 63 , callback );
 
new key = str_to_num( data );
 switch( key ) {
 case 1: {
 DropWeapons( id , 1 );
 
give_item( id , "weapon_m4a1" );
 cs_set_user_bpammo( id , CSW_M4A1 , 90 );
 
SecondaryMenu( id );
 }
 case 2: {
 DropWeapons( id , 1 );
 
give_item( id , "weapon_ak47" );
 cs_set_user_bpammo( id , CSW_AK47 , 90 );
 
SecondaryMenu( id );
 }
 case 3: {
 DropWeapons( id , 1 );
 
give_item( id , "weapon_famas" );
 cs_set_user_bpammo( id , CSW_FAMAS , 90 );
 
SecondaryMenu( id );
 }
 case 4: {
 SecondaryMenu( id );
 }
 }
 menu_destroy( menu );
 return PLUGIN_HANDLED;
}

public SecondaryMenu( id ) {
 new menu = menu_create( "Vali Relv:" , "SecondaryHandler" );
 
menu_additem( menu , "USP" , "1" , 0 );
 menu_additem( menu , "GLOCK" , "2" , 0 );
 menu_additem( menu , "DEAGLE" , "3" , 0 );
 
menu_setprop( menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL );
 menu_display( id , menu , 0 );
}

public SecondaryHandler( id , menu , item) {
 if( item == MENU_EXIT ) {
 menu_destroy( menu );
 return PLUGIN_HANDLED;
 }
 
new data[6] , iName[64];
 new access , callback;
 
menu_item_getinfo( menu , item , access , data ,5 , iName , 63 , callback );
 
new key = str_to_num( data );
 switch( key ) {
 case 1: {
 DropWeapons( id , 2 );
 
give_item( id , "weapon_usp" );
 cs_set_user_bpammo( id , CSW_USP , 100 );
 }
 case 2: {
 DropWeapons( id , 2 );
 
give_item( id , "weapon_glock18" );
 cs_set_user_bpammo( id , CSW_GLOCK18 , 120 );
 }
 case 3: {
 DropWeapons( id , 2 );
 
give_item( id , "weapon_deagle" );
 cs_set_user_bpammo( id , CSW_DEAGLE , 35 );
 }
 }
 menu_destroy( menu );
 return PLUGIN_HANDLED;
}

stock DropWeapons( id , dropwhat ) {
 static weapons[ 32 ] , num , i , weaponid;
 num = 0;
 get_user_weapons( id , weapons , num );
 
for( i = 0; i < num; i++ ) {
 weaponid = weapons[ i ];
 
if( ( dropwhat == 1 && ( ( 1 << weaponid ) & PRIMARY_WEAPONS_BIT_SUM)) || ( dropwhat == 2 && ( ( 1 << weaponid ) & SECONDARY_WEAPONS_BIT_SUM ) ) ) {
 static wname[ 32 ];
 get_weaponname( weaponid , wname , charsmax( wname ) );
 
engclient_cmd( id , "drop" , wname );
 }
 }
}

public ShowDamage( id ) {
 static iAttacker; iAttacker = get_user_attacker( id );
 static iDamage; iDamage = read_data( 2 );
 
if( is_user_connected( iAttacker ) && ( get_user_flags( iAttacker ) & VipFlags ) ) {
 set_hudmessage( 0 , 100 , 200 , -1.0 , 0.55 , 2 , 0.1 , 4.0 , 0.02 , 0.02 , -1 );
 ShowSyncHudMsg( iAttacker, iHudMsg, "%i^n" , iDamage );
 }
}

public EventDeathMsg( ) {
 new iKiller = read_data( 1 );
 
if( is_user_connected( iKiller ) && ( get_user_flags( iKiller ) & VipFlags ) ) {
 new iMoney , iHealth , iHPMax , iHS;
 
iMoney = cs_get_user_money( iKiller );
 iHealth = get_user_health( iKiller );
 iHPMax = get_pcvar_num( iHp_Max );
 iHS = read_data( 3 );
 
if( iMoney < 16000 )
 cs_set_user_money( iKiller , clamp( iMoney - 300 + get_pcvar_num( iHS ? iMoney_Hs : iMoney_Kill ) , 0 , 16000 ) );
 
if( iHealth < iHPMax )
 set_user_health( iKiller , clamp( iHealth + get_pcvar_num( iHS ? iHp_Hs : iHp_Kill ) , 0 , iHPMax ) );
 }
}

public ShowVips( id ) {
 new szMessage[256], adminnames[33][32];
 new count, len;
 
for( new i=1; i <= get_playersnum( ); i++ )
 if( is_user_connected( i ) )
 if( get_user_flags( i ) & VipFlags )
 get_user_name( i , adminnames[ count++ ] , 32 );
 
len = formatex( szMessage , 255 , "[ VIP ]^4 VIPs:^3 " );
 if( count > 0 ) {
 for( new x; x<count; x++ ) {
 len += formatex( szMessage[ len ] , 255-len , "%s%s " , adminnames[ x ] , x < ( count-1 ) ? "^1, ^3":"" );
 if( len > 96 ){
 ColorChat( id , RED , szMessage );
 len = formatex( szMessage , 255 , "[ VIP ] " );
 }
 }
 
ColorChat( id , RED , szMessage );
 } else {
 len += format( szMessage[ len ] , 255-len , "Puudub" );
 ColorChat( id , RED , szMessage );
 }
 return PLUGIN_HANDLED;
}
Attachments
silksvip.zip You don't have permission to download attachments.(16 Kb) Downloaded 32 times


avatar
ForTakEr
Algaja
Postitusi : 2
Maine : 0
Liitus : 06/01/2014
Vaata kasutaja profiili

PostitamineForTakEr on 06.01.14 1:48

Tere,
Mul on selline probleem, et kui ma selle plugina peale panen, ning serveri tööle panen ja kui keegi pole veel serveri läinud siis server veel töötab, aga kui keegi serveriga ühineb siis jookseb server kokku.
Oskad keegi aidata?

Lugupidamisega,
ForTakEr
avatar
Tonight


Postitusi : 13916
Maine : 2431
Liitus : 19/02/2012
Vaata kasutaja profiili

PostitamineTonight on 06.01.14 1:55

Läheks rohkem informatsiooni vaja. Kirjuta konsooli amx_plugins ja postita sealolev info siia või mulle postkasti.
Lisaks vaata üle error_???.log failid (asuvad addons\amxmodx\logs kaustas).


avatar
ForTakEr
Algaja
Postitusi : 2
Maine : 0
Liitus : 06/01/2014
Vaata kasutaja profiili

PostitamineForTakEr on 06.01.14 15:58

@Tonight kirjutas:Läheks rohkem informatsiooni vaja. Kirjuta konsooli amx_plugins ja postita sealolev info siia või mulle postkasti.
Lisaks vaata üle error_???.log failid (asuvad addons\amxmodx\logs kaustas).
Error logi on siin http://www.upload.ee/files/3808514/error_20140105.log.html
Ja pilt amx_pluginsist http://www.upload.ee/image/3808517/amx_plugins.jpg

Hamsandwichi uuendasin viimati ära, kuid ma arvan, et siin on mingi versiooni viga.
avatar
Tonight


Postitusi : 13916
Maine : 2431
Liitus : 19/02/2012
Vaata kasutaja profiili

PostitamineTonight on 06.01.14 16:14

Kustuta enda plugins.ini failist pluginad, mida sa enam ei kasuta (ultimate_vip.amxx jms).

Kui see ei aita, pead debugima ning siis saad teada, milles error on.
Debugimine (plugins.ini failis):
pluginanimi.amxx debug


avatar
BUIKS

Postitusi : 23
Maine : 3
Liitus : 12/02/2014
Vaata kasutaja profiili

PostitamineBUIKS on 12.02.14 2:00

Tere!

Mis ma tegema peaks,et mõndades mappides ( ntks : awp_india,aim_map,35hp_2 jne..) poleks vip menud peal ?

Aitäh :)
avatar
Tonight


Postitusi : 13916
Maine : 2431
Liitus : 19/02/2012
Vaata kasutaja profiili

PostitamineTonight on 12.02.14 2:16

addons\amxmodx\configs kausta tee uus kaust nimega maps.
Seejärel tekita maps kausta fail nimega plugins-mapinimi.ini
Näide: plugins-awp_india.ini
Sinna .ini faili kirjuta kvip.amxx disabled

Lõpptulemus:
Faili asukoht:
addons/amxmodx/configs/maps/plugins-mapinimi.ini

plugins-mapinimi.ini sisaldab
pluginanimi.amxx disabled


avatar
BUIKS

Postitusi : 23
Maine : 3
Liitus : 12/02/2014
Vaata kasutaja profiili

PostitamineBUIKS on 12.02.14 2:19

Suur tänu ;)


avatar
Kuulisalv.
Juunior
Postitusi : 24
Maine : 4
Liitus : 26/01/2014
Vaata kasutaja profiili

PostitamineKuulisalv. on 14.02.14 21:49

Tänud! :P


Lehekülg 1, lehekülgi kokku 3 1, 2, 3  Next

Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Tagasi üles

Postitada saavad ainult liitunud kasutajad

Vastamiseks tee endale kasutaja või logi sisse.

Liitu foorumiga

Tee endale kasutaja ning osale aruteludes.


Tee uus kasutaja

Logi sisse

Omad foorumis juba kasutajat? Logi sisse.


Logi sisse

 
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele