[AMXX] Advanced Bullet Damage

Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Go down

avatar
Tonight


Postitusi : 13916
Maine : 2431
Liitus : 19/02/2012
Vaata kasutaja profiili

PostitamineTonight on 26.01.13 1:45

Kirjeldus: Näitab tehtud ja/või saadud damage.

Autor: Sn!ff3r
Cvarid:
amx_bulletdamage_recieved "1" // luba või keela saadud damage näitamine
amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin keelatud, 1 - näita tehtud damage, 2 - näita tehtud damage (va läbi seina tehtud damaget)

DOWNLOAD:
Attachments
abd.zip You don't have permission to download attachments.(6 Kb) Downloaded 115 times


avatar
viljr
Liige
Postitusi : 86
Maine : 1
Liitus : 01/01/2015
Vaata kasutaja profiili

Postitamineviljr on 09.01.15 0:22

Tüütan jälle sind korra, küsimus.
Loen siit ,et see on vist kõikidele mängijatele ?
Otsisin siit foorumist & leitsin selle, rohkem polnud selle kohta teemat.
mul oleks vaja vippidele seda.
avatar
Tonight


Postitusi : 13916
Maine : 2431
Liitus : 19/02/2012
Vaata kasutaja profiili

PostitamineTonight on 09.01.15 0:37

Kood:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")   
   register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
   
   g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
   g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")   
   
   g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()   
   g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}

public on_new_round()
{
   g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
   if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true   
}

public on_damage(id)
{
   if(g_enabled && get_user_flags(id) && ADMIN_LEVEL_H)
   {      
      static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
      static damage; damage = read_data(2)      
      if(g_showrecieved)
      {         
         set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
         ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)      
      }
      if(is_user_connected(attacker))
                                    { 
         switch(g_enabled)
         {
            case 1: {
               set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
               ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)            
            }
            case 2: {
               if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
               {
                  set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
                  ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)            
               }
            }
         }
      }
   }
}
Peaks töötama.


UskuMatu
Veteran
Postitusi : 632
Maine : 41
Liitus : 15/03/2013
Vaata kasutaja profiili

PostitamineUskuMatu on 09.01.15 16:12

@Tonight kirjutas:
Kood:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2

public plugin_init()
{
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")   
   register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
   
   g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
   g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")   
   
   g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()   
   g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}

public on_new_round()
{
   g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
   if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true   
}

public on_damage(id)
{
   if(g_enabled && get_user_flags(id) && ADMIN_LEVEL_H)
   {      
      static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
      static damage; damage = read_data(2)      
      if(g_showrecieved)
      {         
         set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
         ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)      
      }
      if(is_user_connected(attacker))
                                    { 
         switch(g_enabled)
         {
            case 1: {
               set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
               ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)            
            }
            case 2: {
               if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
               {
                  set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
                  ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)            
               }
            }
         }
      }
   }
}
Peaks töötama.

Admin flag (t) ?
avatar
Blackwooz
Algaja
Postitusi : 6
Maine : 0
Liitus : 03/03/2016
Vaata kasutaja profiili

PostitamineBlackwooz on 01.04.16 12:52

Tervist, vabandust ,et tüütan. Mul selline küsimus ,et kuidas mo selline kösimus ,et kuidas oleks võimalus ,et näitaks DMG ka non vippidel ja kui ka vippidel :)

Ette tänades Blackwooz.
avatar
NiCeMaN


Postitusi : 1360
Maine : 98
Liitus : 29/12/2015
Vaata kasutaja profiili

PostitamineNiCeMaN on 01.04.16 13:21

@Blackwooz kirjutas:Tervist, vabandust ,et tüütan. Mul selline küsimus ,et kuidas mo selline kösimus ,et kuidas oleks võimalus ,et näitaks DMG ka non vippidel ja kui ka vippidel :)

Ette tänades Blackwooz.

https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=789735

Ei ole raske ju otsida netist.

Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Tagasi üles

Postitada saavad ainult liitunud kasutajad

Vastamiseks tee endale kasutaja või logi sisse.

Liitu foorumiga

Tee endale kasutaja ning osale aruteludes.


Tee uus kasutaja

Logi sisse

Omad foorumis juba kasutajat? Logi sisse.


Logi sisse

 
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele