DR Probleem

Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Go down

wUffeL ?
wUffeL ?
Komeet
Liitus : 13/03/2013
Postitusi : 654

PostitaminewUffeL ? 05.01.15 19:10

Kuna script sisaldab selliseid includesi:
Kood:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <sqlx>
#include <playermodel>
Siis tekkib selline error:
Kood:
AMXX] Plugin "dr_vip_life_system.amxx" failed to load: Module/Library "playermodel" required for plugin.  Check modules.ini.

Lisasin ka ainukese modeli, mis oli pluginas ära märgitud, kuid sellest polnud ka mingit kasu. Ehk oskab mõni targem pea aidata.
Modules.ini's samuti kõid moodulid lubatud.
avatar
UskuMatu
Komeet
Liitus : 15/03/2013
Postitusi : 632

PostitamineUskuMatu 05.01.15 20:12

Sul peaks olema mingi nö teatud skin.
Ehk oskad öelda mis vipmenüüd sa kasutad vb ma arvan ,et Saareservud Dr vipmenüüd?
Tean täpselt samasugust definistiooni et defineeriks selle modeli ära.
wUffeL ?
wUffeL ?
Komeet
Liitus : 13/03/2013
Postitusi : 654

PostitaminewUffeL ? 05.01.15 20:40

Kood:
new model[10] = "smith";
   if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
      fm_set_user_model(id, model);
   update_statics(id);
}

Ning asi on puhtalt vipmenüüst kaugel. Seal kõik elude/raha annetamise süsteem jnejne.
Tonight
Tonight

DR Probleem Vetera11
Liitus : 19/02/2012
Postitusi : 17982

PostitamineTonight 05.01.15 21:46

Proovi:
Kood:
#include <playermodel>
=>
Kood:
#include <cstrike>
wUffeL ?
wUffeL ?
Komeet
Liitus : 13/03/2013
Postitusi : 654

PostitaminewUffeL ? 05.01.15 21:56

undefined symbol "fm_set_user_model"
Tonight
Tonight

DR Probleem Vetera11
Liitus : 19/02/2012
Postitusi : 17982

PostitamineTonight 05.01.15 22:00

fm_set_user_model => cs_set_user_model
wUffeL ?
wUffeL ?
Komeet
Liitus : 13/03/2013
Postitusi : 654

PostitaminewUffeL ? 05.01.15 23:05

Tänud, korras.
Nüüd teine asi, ei hakka eraldi teemat tegema.. Saad kiirelt mingi plugina kokku klopsida, mis ei laseks läbi klaasi lasta?
Tonight
Tonight

DR Probleem Vetera11
Liitus : 19/02/2012
Postitusi : 17982

PostitamineTonight 05.01.15 23:25

See peaks ideaalne olema (vajab fakemeta module'it):
Kood:
 #include <amxmodx>
 #include <fakemeta>

 new normalTrace[33], lastTrace[33], cvEnabled, weapon, dummy;

 // plugin load
 public plugin_init()
 {
 register_plugin("No Walls","0.13","Avalanche");

 register_cvar("nowalls_version","0.13",FCVAR_SERVER);
 cvEnabled = register_cvar("nowalls_enabled","1");

 register_event("ResetHUD","event_resethud","b");
 register_clcmd("fullupdate","cmd_fullupdate");

 register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline");
 register_forward(FM_PlayerPostThink,"fw_playerpostthink");
 }

 // reset normal trace id on join or leave
 public client_connect(id)
 {
 normalTrace[id] = 0;
 }

 public client_disconnect(id)
 {
 normalTrace[id] = 0;
 }

 // player spawns, and some other such things
 public event_resethud(id)
 {
 lastTrace[id] = 0;
 }

 // block forced resethud call
 public cmd_fullupdate(id)
 {
 return PLUGIN_HANDLED;
 }

 // traceline hook, meat and bones of the entire plugin
 public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,ptr) // pentToSkip == id, for clarity
 {
 if(!is_user_connected(id))
 return FMRES_IGNORED;

 // grab normal trace
 if(!normalTrace[id])
 {
 normalTrace[id] = ptr;
 return FMRES_IGNORED;
 }

 // ignore normal trace
 else if(ptr == normalTrace[id])
 return FMRES_IGNORED;

 // no functionality
 if(!get_pcvar_num(cvEnabled))
 return FMRES_IGNORED;

 // not a player entity, or player is dead
 if(!is_user_alive(id))
 return FMRES_IGNORED;

 // not shooting anything
 if(!(pev(id,pev_button) & IN_ATTACK))
 return FMRES_IGNORED;

 weapon = get_user_weapon(id,dummy,dummy);

 // using a shotgun, expect multiple tracelines
 if(weapon == CSW_M3 || weapon == CSW_XM1014)
 return FMRES_IGNORED;

 // this is a second traceline, for shooting through walls
 if(ptr == lastTrace[id])
 {
 // values sure to throw off any traceline
 set_tr(TR_vecEndPos,Float:{4096.0,4096.0,4096.0});
 set_tr(TR_AllSolid,1);
 set_tr(TR_pHit,0);
 set_tr(TR_iHitgroup,0);
 set_tr(TR_flFraction,1.0);

 return FMRES_SUPERCEDE;
 }

 // remeber traceline index for next time
 lastTrace[id] = ptr;

 return FMRES_IGNORED;
 }

 // finished client calculations, reset our traceline index
 public fw_playerpostthink(id)
 {
 lastTrace[id] = 0;
 }
avatar
UskuMatu
Komeet
Liitus : 15/03/2013
Postitusi : 632

PostitamineUskuMatu 06.01.15 0:33

Not bad.
Läbi proovitud.

Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Tagasi üles

Soovid vestluses osaleda?

Selleks logi sisse või tee endale kasutaja.

Liitu foorumiga

Tee endale kasutaja ning osale aruteludes.


Tee uus kasutaja

Logi sisse

Omad foorumis juba kasutajat? Logi sisse.


Logi sisse

 
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele