[MAPPIMINE] Kõik võimalikud "func_"-id "Tie to Entity" korral

Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Go down

DefertLeek05
DefertLeek05

Liitus : 15/02/2015
Postitusi : 128

PostitamineDefertLeek05 on 23.02.15 18:29


  • func_bomb_target
    |
    Mida see teeb?
    |
    Pommi plantimis koht. / Kui pomm plahvatab, siis mis on sihtmärk (nt läheb midagi katki vms).
    _

  • func_breakable
    |
    Mida see teeb?
    |
    Teeb ploki katki (kui nupule vajutati (kui "trigger only" peal) / asuti peale (kui "touch" peal).
    _

  • func_button
    |
    Mida see teeb?
    |
    Kasutatav nupp (+use'ga). / Kui on "Touch Activates," siis sel juhul kui mängija nupu peale läheb, aktiveerub nupp automaatselt.
    _

  • func_buyzone
    |
    Mida see teeb?
    |
    Ostutsoon selle ala sees.
    _

  • func_conveyor
    |
    Mida see teeb?
    |
    Teeb tekstuuri liikuvaks, aga plokk ise ei liigu.
    _


  • func_detail
    |
    Mida see teeb?
    |
    Soovitan seda kasutada plokkidel, mis ei tee midagi (lishalt seisavad ühe koha peal) kõik korraga "Tie to Entity"-da sellega (parandab FPS'i + valgustuse).
    _

  • func_door
    |
    Mida see teeb?
    |
    Üles/alla, paremale/vasakule liikuv plokk (ei pööra ennast).
    _

  • func_door_rotating
    |
    Mida see teeb?
    |
    Pöörlev uks (vajab "origin" tekstuuri ("origin" määrab nullpunkti, mille järgi uks hakkab pöörama)).
    _

  • func_escapezone
    |
    Mida see teeb?
    |
    VIP'i põgenemistsoon (nt as_oilrig'is helikopteri juures).
    |
    _

  • func_friction
    |
    Mida see teeb?
    |
    Libisemiskoht (tuntud kui jää).
    _

  • func_grencatch
    |
    Mida see teeb?
    |
    Kui teatud granaat seda ala läbib, siis aktiveerib sihtmärgi.
    _

  • func_group
    |
    Mida see teeb?
    |
    Paneb plokid ühte gruppi (parem on kasutada "Group").
    _


  • func_guntarget
    |
    Mida see teeb?
    |
    Tulistamis sihtmärk.
    _


  • func_healthcharger
    |
    Mida see teeb?
    |
    HP taastaja (+use'ga).
    |
    Ei saanud aru?
    |
    _

  • func_hostage_rescue
    |
    Mida see teeb?
    |
    Päästmistsoon, kuhu CT'd peavad hostage'id viima.
    _

  • func_illusionary
    |
    Mida see teeb?
    |
    Sein, mis on läbikäidav, ning mille peale ei saa spray'd teha.
    _

  • func_ladder
    |
    Mida see teeb?
    |
    Redel.
    |
    _

  • func_mortal_field
    |
    Mida see teeb?
    |
    Kui aktiveerub, siis tekitab flash efektid mängija suunas.
    |
    Ei saanud aru?
    |
    _

  • func_pendulum
    |
    Mida see teeb?
    |
    Pendel (Selle mõistega võite põhikooli 8. klassi füüsikas kohe esimese teemana kohata (nt vanaaegne kell, kus pendeldab)).
    _

  • func_plat
    |
    Mida see teeb?
    |
    Soovitan selle asemel func_train'i kasutada.
    _

  • func_platrot
    |
    Mida see teeb?
    |
    Soovitan selle asemel func_train'i kasutada.
    _

  • func_pushable
    |
    Mida see teeb?
    |
    Liigutav plokk (nii sama kui ka +use'ga).
    _

  • func_recharge
    |
    Mida see teeb?
    |
    Armori taastaja (+use'ga).
    |
    Mida see teeb?
    |
    _

  • func_rot_button
    |
    Mida see teeb?
    |
    Nupp, mis pöörleb (tagasi ei pöördu).
    _

  • func_rotating
    |
    Mida see teeb?
    |
    Pöörlev plokk (kui "Start ON," siis pöörleb koguaeg peatumata).
    |
    _

  • func_tank
    |
    Mida see teeb?
    |
    Sama mis func_tanklaser.
    _

  • func_tankcontrols
    |
    Mida see teeb?
    |
    Sellega, saab juhtida ise kõike func_tank'e, func_tanklaser'eid ning func_tankmortal'e.
    _

  • func_tanklaser
    |
    Mida see teeb?
    |
    Seda kasutatakse nt ühel kohal seisvat relva, mida saab pöörata ja millega saab tulistada.
    _

  • func_tankmortal
    |
    Mida see teeb?
    |
    Sama mis func_tanklaser, kuid ainus vahe on see, et see tulistab plahvatavaid kuule.
    _

  • func_trackautochange
    |
    Mida see teeb?
    |
    Muudab automaatselt raja teekonda.
    _

  • func_trackchange
    |
    Mida see teeb?
    |
    Muudab raja teekonda.
    _

  • func_tracktrain
    |
    Mida see teeb?
    |
    Rohkem kasutatud nt rongina vms (praktilselt sama, mis func_train).
    _

  • func_train
    |
    Mida see teeb?
    |
    Liikuv plokk kindlat rada pidi (vajab path_corner või path_track (ei vaja func_traincontrols kui nt nupuga hakkab liikuma (rohkem liftina kasutatud))).
    _

  • func_traincontrols
    |
    Mida see teeb?
    |
    Juhtimiskoht func_train'ile.
    _

  • func_wall
    |
    Mida see teeb?
    |
    Sein (sellega saad plokiga midagi teha (nt milline ta välja näeb (nt nähtamatu, läbipaistev jne))).
    _

  • func_wall_toggle
    |
    Mida see teeb?
    |
    Kui aktiveerub, siis sein on nähtav ja kui taas aktiveerida, siis on nähtamatu.
    |
    Ei saanud aru?
    |
    _
  • func_water
    |
    Mida see teeb?
    |
    Vesi (tekstuur liigub, mängija ise aga vee sees ei liigu).
    _

  • func_weaponcheck
    |
    Mida see teeb?
    |
    Kui on üheks relvaks nt AWP, ja kui mängija on sellel alal ja AWP'ga, siis aktiveerib esimese sihtmärgi, kui ei ole, siis teise. (Ei pruugi töötada, kui ei ole midagi valitud "Weapon #1 - #10.")
    _

  • func_vehicle
    |
    Mida see teeb?
    |
    Sõiduk (vajab juhtimiseks func_vehiclecontrols'i).
    _

  • func_vehiclecontrols
    |
    Mida see teeb?
    |
    Sõiduki juhtimiskoht (func_vehicle).
    _

  • func_vip_safetyzone
    |
    Mida see teeb?
    |
    Sama mis func_escapezone.
    _



Kui on küsimusi, siis küsige lahkelt.


Viimati muutis seda DefertLeek05 (25.02.15 14:54). Kokku muudetud 3 korda
Tonight
Tonight

[MAPPIMINE] Kõik võimalikud "func_"-id "Tie to Entity" korral Vetera11
Liitus : 19/02/2012
Postitusi : 16523

PostitamineTonight on 23.02.15 19:19

[MAPPIMINE] Kõik võimalikud "func_"-id "Tie to Entity" korral Pepsi10

Hea töö, eestlased on mappimise kohta väga vähe õpetusi teinud ning sellepärast pole eriti tegelejaid ka.

Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Tagasi üles

Soovid reklaamidest vabaneda?

Selleks logi sisse või tee endale kasutaja.

Liitu foorumiga

Tee endale kasutaja ning osale aruteludes.


Tee uus kasutaja

Logi sisse

Omad foorumis juba kasutajat? Logi sisse.


Logi sisse

 
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele