[MAPPIMINE] Redel

Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Go down

DefertLeek05
DefertLeek05

Liitus : 15/02/2015
Postitusi : 128

PostitamineDefertLeek05 on 17.11.15 19:45


Sissejuhatus


Redel on nn objekt, mille peal saab ronida. Enne kui edasi hakkad lugema, siis tehke juba redel ühe tavalise plokina ära.

Kuidas teha redeleid nii, et nende peal saab ka ronida?


Tehke üks uus plokk ja tekstuuriks võib ükskõik, mis olla. Nüüd tehke plokile "Tie to Entity" ja nimekirjast otsige üles "func_ladder" valige see ja seal all ei pea midagi tegema. Vajutage lishalt "Apply" nuppu ja ongi olemas. Jätke meelde, et func_ladder on alati nähtamatu.

Pildid


[MAPPIMINE] Redel T8ai3n10 - Pilt 1
[MAPPIMINE] Redel 11gq5p10 - Pilt 2
Pilt 1 - Selline näeb Sledge Editoris välja func_ladder.
Pilt 2 - Aaatrigger on mängu mootori jaoks redel, aga mängija jaoks on näha selle taga olevat redel tekstuuri.

Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Tagasi üles

Soovid reklaamidest vabaneda?

Selleks logi sisse või tee endale kasutaja.

Liitu foorumiga

Tee endale kasutaja ning osale aruteludes.


Tee uus kasutaja

Logi sisse

Omad foorumis juba kasutajat? Logi sisse.


Logi sisse

 
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele