[MAPPIMINE] Taevas

Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Go down

DefertLeek05
DefertLeek05

Liitus : 15/02/2015
Postitusi : 128

PostitamineDefertLeek05 on 20.02.16 19:25

Taevas


Taevas on Half-Life's tekstuuriga "sky," kuigi see ise valgust ei anna. Et taevast valgus tuleks on vaja ka sellist entity't nagu selleks on "light_environment" (võib ükskõik kus olla).

light_environment


Sealsed vajalikud seaded:
*) Brightness - Mis värvi valgustus on.
*) Appearance - Kuidas ta välja näeb. Nt küünlavalgus.
*) Pitch Yaw Roll - Siin läheb Yaw'i vaja, et teada mis suunas valgus on (0-359 kraadi).
*) Pitch - Mis nurga all on (0 kuni 180 kraadi).

Kuidas taevast muuta?


Minge ülevalt "Map" > "Map properties" ja seal on selline rida nagu "environment map (cl_skyname)." Sinna peate panema taeva nime niimoodi: [taeva nimi siia]. Taeva nimekirja saate siit.

DefertLeek05 2016

Vaata eelmist teemat Vaata järgmist teemat Tagasi üles

Soovid reklaamidest vabaneda?

Selleks logi sisse või tee endale kasutaja.

Liitu foorumiga

Tee endale kasutaja ning osale aruteludes.


Tee uus kasutaja

Logi sisse

Omad foorumis juba kasutajat? Logi sisse.


Logi sisse

 
Permissions in this forum:
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele